Semifinalistes del DESAFÍO JUNIOR EMPRESARIAL by ESIC 14ª edició
Dos grups d’alumnes del CFGS de Màrqueting i Publicitat han arribat a les semifinals del projecte d’empresa en la 14ª edició del DESAFÍO JUNIOR EMPRESARIAL,
Els projectes que estan treballant des de l’inici de curs són:
El 22 de maig defensaran els seus projectes per videoconferència i el mateix dia a les 19:30h es comunicarà quins grups participarán en la «Final Nacional del Desafío Junior Empresarial» que se celebrarà el pròxim 4 de juny.
«DESAFÍO JUNIOR EMPRESARIAL» és una competició entre grups d’alumnes de diferents centres educatius batxillerat i cicles formatius que, amb l’ajuda dels professors, simulen la realitat empresarial creant la seva pròpia empresa, organitzada per l’escola de negocis ESIC Business & Marketing School amb qui a més tenim signat un acord de col·laboració (veure els avantatges pels nostres alumnes)
Els objectius del ««DESAFÍO JUNIOR EMPRESARIAL» són: aprendre, prendre decisions, competir, decidir i treballar en equip.
ESIC Business & Marketing School és un centre adscrit a la Universitat Rovira i Virgili amb qui tenim signat un conveni de col·laboració que beneficia als alumnes del CFGS de Comerç Internacional i el CFGS Màrqueting i Publicitat.
Molta sort a tots els participants!