El Departament d’Ensenyament ens ha autoritzat a impartir, a partir del pròxim curs 2015-2016, dos nous cicles formatius de grau superior (LOE) concertats:
Família Comerç i màrqueting:
Cicle superior de Màrqueting i Publicitat (concertat) pel matí, que ja està publicat al web de gencat.cat
Família sanitària:
Cicle superior d’Higiene bucodental (concertat), amb un curs al matí i altra de tarda, que ja està publicat al web de gencat.cat
Aquests dos cicles ens permetran continuar oferint itineraris acadèmics de fins a cinc anys als nostres alumnes.
Cicle Mitjà | + | Curs Accés grau superior | + | Grau Superior |
(2 cursos) | (1 curs) | (2 cursos) |
Tenint en compte que el curs proper tots els graus superiors de la família sanitat i de comerç i màrqueting seran de dos cursos acadèmics, aquests dos cicles de grau superior oferiran als nostres alumnes una formació completa, necessària en el sector empresarial i amb la possibilitat d’una bona inserció laboral. Per altra banda, també garanteixen l’accés a la Universitat amb una bona preparació acadèmica i professional.