Participem un curs més en el MetròpolisFPlab que enguany arriba a la seva 4a edició.
MetròpolisFPLab és un projecte d’innovació que posa en valor el talent de l’alumnat de formació professional, apropant-lo al mercat laboral, potenciant l’adquisició de competències clau i fomentant la seva inserció laboral, a través de la metodologia d’innovació oberta en un entorn real.
MetròpolisFPLab està impulsat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i la Fundació BCN Formació Professional.
Dos grups dels alumnes de Màqueting i Publicitat han arribat a la fase l’Acceleradora al Citalab de MetròpolisFPLab i han pogut participar en un taller presencial per aquesta fase.
L’organització els va convidar a realitzar tallers presencials, on han pogut treballar i desenvolupar més profundament el repte que els ha presentat l’empresa Lupa.
Lupa Energy els va demanar una forma única per fer l’infoentreteniment (pantalla) dels vehicles: funcionalitats, distribució dels menús, entre altres. Amb aquest projecte els nostres alumnes poden participar en reptes reals presentats per empreses que confien en nosaltres per aportar-los solucions innovadores.
El 26 de maig s’anunciaran els finalistes, però haver passat a aquesta fase ja és un mèrit (s’havien presentat 250 equips).