ONU Dones anuncia el tema per al Dia Internacional de la Dona, el 8 de març de 2021, que serà “Dones líders: Per un futur igualitari en el món de la Covid-19”.
Vicenta María, al segle XIX, va treballar per la promoció de la dona, donant llar, formació i feina a les noies que arribaven a les ciutats. A la família RMI celebrem aquest dia com un dia de SOLIDARITAT.
Aquest any, la FUNDACIÓ MANUEL MARIA VICUÑA (tiet de la Vicenta María i al seu temps va fer moltes obres de caritat, que avui diríem de voluntariat) ens presenta la possibilitat de col·laborar amb la residència de les RMI a Lima (Perú).
Si la pandèmia és difícil entre nosaltres, imagineu com ho està sent allà on manquen els recursos econòmics bàsics. Les religioses estan acollint allà noies en situació de vulnerabilitat que no es poden pagar la residència.
PARTICIPA!!!