Aquest divendres 8 de febrer els alumnes de primer curs del grau superior de Màrqueting i Publicitat i d’ Higiene Bucodental i els de grau mitjà de Gestió Adminitrativa han visitat la Corporació Alimentaria Guissona, a Guissona.
La Corporación Alimentaria Guissona, S.A. es va constituir l’any 1999, i agrupa totes les activitats del Grup Alimentari Guissona. Entre les seves activitats industrials i comercials realitzen: producció i subministrament de pinsos, fabricació de medicaments i fitosanitaris, serveis d’assistència veterinària, servei tècnic per a explotacions ramaderes, subministrament i la venda de carburants i de material ramader.
“La Closa” és un complex carni que realitza tota la transformació càrnia que després comercialitza mitjançant els establiments “bonÀrea”, sense intermediaris.
L’objectiu de la visita està relacionat amb les Relacions Públiques (RRPP) de l’àmbit extern (M10).
L’activitat de la visita va ser molt completa i durant aquesta els alumnes van poder constatar com la visita a una empresa (acció de RRPP) afavoreix la reputació i per tant la imatge de confiança d’una empresa.
Moltes gràcies i fins aviat!!!